Gunduz hıc uyumuyo ayagımda salladıgım müddetce. Bebek arabasıyla gezdırıyorum evde bende ısımı gucumu yapıyorum o sekılde arabaya koydugum surece hareket ettikce uyuyo baya derin de uyuyo aslında. Durdugum an uyanıyor ayagımda salladıgımda uyuyo durdugum an uyanıyo. Napmam lazım ben mı yanlıs yapıyorum bı yerlerde uyutup brakmak istiyorum cunku deli gibi uykusu var aslında