Buluttt canım bende sezaryen olmuştum göbek bacak yanları kol yanları gibi yerlerden yapabilirsin göbekten yapmadım ben hiç etini hafifçe sıkıştır iki parmağınla ama iğneyi yavaş sokma acıtabilir ilacı yavaşça sık iki saniye bekle çek iğneyi düz bir şekilde batır acımıyo merak etme 😌