kerem_imm benimde oğlum 16 aylık anlattiklarinizi yasiyoruz, wc ye gidemiyorum oldu ki yanlışlıkla gittim 😀 çığlık kıyamet. Babasıyla oynamıyor, oda da dahi durmuyor ama disari cikiyolar. Kalabalıkta da beni bırakır ama evde pacama yapışık geziyoruz ve doğduğundan beri benimle oysaki. Umarım gecicidir