Deletedmom200 AzraM Brfngnc merhabalar :) bugün rop muaynesinde göz damarları tamamlanmış çok şükür tekrar 1 yaşında çağırdılar :)
AzraM Deletedmom200 çok sevindim canım geçmiş olsun çok Allahım evlatlarımızı korusun sağlık sıhhat versin bizlerde tabiki 😊😍
EbruAksu Deletedmom200 Ersoy hastanesinde yaptırdım ben orası yapıyor Yakınınızda var mı bilmiyorum ama bir bakın derim 250 tlye yaptırdım ben Benim Kızımda küvezde kaldı
Deletedmom200 EbruAksu teşekkür ederim rop muaynemize Zeynep Kamile gittik suanlik bitti bizim 1 yaşında tekrar gidicez
Brfngnc Deletedmom200 allah başka dert sıkıntı hastalık vermesin inşallah 🙏🏻 Bir ömür mutlu huzurlu yaşayın ailecek 😘😀