Sahrasel 3 ay 20 günlük kızım sürekli eli ağzında tamam elimi keşfediyo her ne olursa olsun ağzına götürüyo bizim ellerimizde dahil emzik veriyorum eliyle itiyo elini ağzına koyuyo ne zaman vazgeçecek el emmekten veya ne yapmam gerekir bilgisi olan var mı acaba ☹️
Purple13 Sahrasel biz 7 aylığız 2 aylıklar beri parmak emiyor emzik kabul etmiyor ne yaptıysam vazgeçmedi.
Sahrasel Purple13 aynı emzik almıyor el emiyor tutturamadım bir emziği alışkanlık yapar deyip duruyolar o yüzden emziğe uğraşıyorum oda olmuyo
Nehir3354- Eskiler elini emen çocuk akıllı olur derlerdi.. şimdi internetten dinlediğim doktorlar da bırakin ekini ağzına soksun, keşfetsin, incelesin diyorlar.zeka gelişimi için gerekliymiş.siz sadece ellerin temiz olduğundan emin olun, sık sık yıkayın ☺️
Sahrasel Nehir3354- karşısında ben çatlıyorum 😂😂 uyutmaya çalışıyorum onda el emdikçe uyumuyor 😒 yorumlara göre epey zaman sürecek anladığım kadarıyla en iyisi pes etmem gerek 😂