minikdavsanim Herzam olmasada arada emzirince biraz süt çıkarıo sebebi fazla gelen sütmü yoksa başka nedeni mi vardır🙏
Mom987 minikdavsanim Aslında normal kilo alımı yani 1000 gram almamış ama 600 700 de normal. Kilo alımının fazla olmasına bağlı değil o an ki emdiği süt fazla geliyordur veya o an üstten gazı geliyordur o yüzden çıkarıyordur.