Yaklaşık 1 buçuk haftadır bacaklarımda bişeyler vızır vızır geziyor bazen ciddi kaşıntı oluyor kabarıyor belli yerler. Evde bi böcek türü beni yiyor diye türlü türlü ilaç kullandım eve lakin geçmiyor. Uyuzu baktım bütün belirtiler tutuyor bebeğimi emzirmeyi bırakmak istemiyorum. Bu hastalığı yaşamış olan var mı yardım edin lütfen