Esraaosmanefe Oğlum 2 ay 26 günlük dün hiç kakali bez almadım ıkınıyor arada kabız olabilir mi bilen bi mesaj atsın lütfen
Fatmanurozgr Esraaosmanefe Anne Sütü Alan Bebeklerde 10 Güne Kadar Yapmadgında Kabzlk Denilebiliyo ☺️
yusuff_ Esraaosmanefe bende senin gibi duusnmstm zeytnyagi verince iyi geldi ertesi gün sabah yapti Korkmayn kabiz degildr
mehtapca06 Olabilir sıcak malum vücudu susuz kalıyor ateşleniyor ben kaynatılmış soğumuş sudan iki çay kaşığı veriyorum kakasını yapmadığı günler yapıyor sonra evet sütün %80 su ama suyla sütün bileşini aynı olmadığı için benim oğluma iyi geliyor 😂
Esraaosmanefe mehtapca06 bende veriyorum su ayrıca da zeytin yağı veriyorum sabah akşam birer çay kaşığı ne yapacagimi bilemedim.ya