Heide sizi çok iyi anlıyorum bir anneye böyle şeyler söylenmesi ne kadar can acıtır. Maalesef insanlar boş konuşmayı seviyor. Sizi acıtan insanlarla görüşmeyin, mecbursanız da görüşmeye olabildiğince az görüşün. Ama maalesef ki bu toplumda insanlar, bebeğin sağlıklı olmasını şişman olmasıyla ilişkilendiriyor. Asla alakası yok o ayrı. Artık eskisi gibi değil ki, doktora gidiyoruz takibi yapılıyor bebeğin. Ay ay alması gereken kilo belli. Yani illa ki doktorculuk oynayacaklar. Ya bir salın insanları rahat bırakın ama yok. Benim bebeğim de ayına göre ortalamanın üzerinde uzun bir bebek. Kilo alımı ise doğduğundan beri normal. Ne fazla ne az. İnsanlar bana da zayıf iması yapıyor. Yahu diyorum, daha yeni doktora gittik her şey normal dedi. Şişman olsun sonra büyüyünce de zayıflamak için uğraşır🙄 bi salın şu insanları