Slm kızlar oğlum 2 ay 6 günlük. Yenidoğan sarılığı olmuştu hastanede falan yattık şükür ki atlattık ama gündüz uykusu pek yok akşam da 9 bi uyuyo uyandırmassam 1 e 2 ye kadar uyuyo emzirmeyince huzursuz oluyorum ama bi yandan da uyandırmaya kıyamıyorum uykusunu alsın diye napacağımı şaşırdım. Kızlar sizce 4 5 saat aç kalması sarılığı tetikler mi?