Selam kızlar kızım 3 ay 4 günlük akşam 9.30 da yatıp gece 2.5da emip tekrar uyuyan 5te kalkıp emip tekrar uyuyan ve en son güne 7.30 da başlayan bebeğim gitti 2 gündür sürekli uyanan ağlayan uyumak istemeyen bebeğim geldi bu ne böyle atak haftasıda değil galiba 4.5 aylıkken oluyomuş ne yapıcaz geceyle gündüzü mü karıştırdıki acaba