Evet biraz garip gelebilir ama yinede sizlerle paylaşmak istedim .açlık ağlaması hiçbirşeye benzemez diyorlar ama oğlum açlıktan hiç ağlamadı hareketlerinden anlıyorum acıktığını. çırpınır gibi hareket ediyor ses olarak da sadece ıgıldıyor. gazı olduğunda sadece ıkınıyor yine hiç ağlamadı. doğduğundan beri hiç gece ağlayarak uyanmadı. acıkıp uyanıyor örneğin, mır mır sesler çıkarıyor ama kesinlikle ağlama değil. biraz bekletirsem kollarını bacaklarını çırpmaya başlıyor.
bu güne kadar ağlaması sayılıdır o zamanlarda gündüz bi iki kere uykusunda ağladı bide uyandığında bizi göremeyince normal mi çözemiyorum diğer bebekler gibi değil buda beni endişelendiriyor bilgisi olan var mi ?