Mircan Kızlar bebeğim 10 günlük ama göbeği düştüğünden beri ara ara damla damla kan geliyordu bugün doktora gittik ve k vitamini aşısı yaptılar ama bı aşı ateş yaparmi yada herangi bi yan etkisi varmı içim rahat etmiyor bı türlü
Mom0870 Mircan Hiçbir şey yapmaz zaten her Yenidoğana doğum sonrası hemen uygulanıyor kimi bebeğe yetersiz geliyor. Bende yaptırdım 💕👍🏻
Minnakseven Mircan bizim de oldu doğumda zaten yapıyorlar onu ikinciye yaptırmadım demek ki bı ise yaramıyor dedim krem vermişti mikrop kalmasın diye. yikamamistik çocuğu yıkadık güzelce kuruladik o gün bitti
Bilgiliannem Mircan canım k vitamini hayati önem taşiyormuş.kanin pıhtılaşma si icin.yenidogan da çok önemli.kanama olmaması gerekiyor.kanama var mı yok mu takip edin.1kere mi iğne yapılacak?
Fatma2605 Benim oglumdada cok az kanama vardi k vitamini yaptirdik ve bir sorun kalmadi çok şükür dert etme insallah şifa bulur evladin
elizabeth Mircan hiç bişey olmaz benim kızımada yapılmıştı göbeği için. Kanama kesilmezse batikon sürebilirsin o da kesiyo
Ahsentos Benim bebeğimin 1 aya kadar kanadı göbeği. K vitamini fayda etmedi. En son çocuk cerrahına gittik. Doktor göbeğini nemli bırakmışsın dedi. Halbuki nemli bırakmadığıma da emindim. Gümüş nitrat diye bi şey var. Ondan sürdü göbeğin içine. Sonra geçti
Mircan Mom0870 içim rahatladi Allah bin kez razı olur olsun dün bı kez daha yaptılar fazla olmuştur diye dün uyuyamadim bacım benim icimi rahatlatarak cenneti garantiledin resmen 😀
Mom0870 Mircan 😀 ah ah annelik işte. Bende çok araştırmıştım rahat olabilirsin eksik geldiyse takviye ediyorlar zararı yok asıl yapılmazsa sıkıntı. 🥰