Hbbadgzl Oglum 1 yasinda simdiye kadar prima premium care kullaniyordum cokda memnundum agzina kadar dolsa zerre tasmiyordu ama son bir haftadir aldigim paket surekli tasiriyor bel kismindan oyuzden gece surekli uyaniyor 😥
HindistanCevizi Hbbadgzl aynen canim bende prima kullandim 2 kere tasma oldu slepye gectim havuzda bile suyu hapsediyor asla disari vermiyor kendim bizzat denedim bez devasa sekilde su cekti icine kocaman oldu ama hala disariya su vermedi memnunum
Edanurdg Hbbadgzl 2aylık bebeğim bez konusunda daha tecrübelisinizdir ama prima premium care siparişim gelmediği için marketten aktif bebek almıştım hiç taşırma olmuyor premium care pişik yapmadığı içib tercih ediyordum yoksa taşma yapıyor
Prensessannesii Bende premium care kullanıyordum ama daha uygun bez arayışında indirimdeyken goon ve evybayb alıyorum gayet güzeller .
Nrbplt E bebek baby mee kullanıyorum memnunum taşırma yapmıyor bir ara evy baby kullanmıştım o da güzeldi
Zeyzey2616 Mom0870 bende molfix kullanıyorum v Benim bebeğim 3 bucuk aylık gece değiştirmezsem sabaha muahakkak taşırır üstüne çıkar
Maysa_ Hbbadgzl Prima külot bez’e gectiğimden beri hiç tasma yaşamadım aktif bezde arada tasma bele çıkma falan oluyordu keşke önceden alsaymışım dedim çok rahatmış güzel sarıyor dene istersen
Bilgiliannem Hbbadgzl ben genelde gece bağliyorum premium care.gunduz aktif bebek.kaç numara kullaniyosunuz?
anne15 Hbbadgzl molfix pure &soft ve prima aktif bebek kullanıyoruz 4 aylığız 5 kere toplasam tasmamıstır çişi hiç tasmadı en aZından . Bikaç sefer kakasını cok yaptığında cıkmıstı beline ve önüne oda birinde anakucağındaydı durusundan ötürü falandı cıkmasıda
Yoyoyo191218 Hbbadgzl külot bez asla tasırmıyor prima kullanıyorz. Cırtlı olanlar bende de hep tasırıyodu 6. Aydan beri külot bez kullanıyorum suan 19 aylık
Bilgiliannem Hbbadgzl 4numara o halde.küçük geliyor sızdarma yapar küçük gelen bez.5numaraya geçebilirsiniz.
Firstbaby Hbbadgzl ben sleepy kullanıyorum ilk zamanlar benim bezim de taşırıyordu bi video izledim onu uyguladım düzeldi. Bezi baglamadan önce elimle lastklerini iyice açıyorum katlı bi yeri kalmıyor ondan sonra bağlıyorum. Bunu yaptıgımdan beri bez taşırmıyor