Muhtemelen çatlamıştır aman dikkat edin ben çok uğraştım kronik kabızlık varmış kuzımda hep kabızdı sürekli lifli beslediğim halde çook dr a görürdüm pek ilgilenilmedi şimdi çatlak büyüdü sorun büyüdü hemen geçmiyor kabızlık da devam edıyor çatlak varsa büyümeden kakasını yumusatmaya ve yarayı iy edecek şeylere bakın biz gibi geç kalmayın fito ve laroche nin yatıştırıcı kremini sürüyorum kaka yapmadan da gördugum farkettıgımde eya sonrasında canı yanmasın diye anestol sürüyorum