duygud-a kizlar aranizda yeniyim öncelikle merhaba aranizda 2 ay once sezeryan ile dogum yaptim dikis yerimde bi sorun yok ama karnim hala bi yere dokununca ya da bastirnca agriyor basina gelen var mi?
TwinsmomDA duygud-a karnından bebeği çıkarırken çok mu yoğurdular acaba? Kızımın biri yukarda kalınca onla baya uğraşmışlardı benmde acıyordu
deletedmom338 duygud-a selam öncelikle gayet normal şuan 11 ay olacak nerdeyse benim ağrılarım daha yeni bitti diyorum zamanla geçer inşallah kontrole gittiyseniz bsey yoksa o zmn ağır vs.kaldrmayn o kdr :) gecer :)
duygud-a TwinsmomDA evet baya ugrastlr ama ilk sezeryanimda olmamisti byle smdi olunca korktm ictn bi agri yok ama dokununca veya bi yere degnce hala agriyor
duygud-a deletedmom338 deletedmom338 20 gunlukkekn gttm bi daha gdemedim virusten dolayi ilkinde olmamisti smdi byle agri olunca korktum acikcasi
deletedmom338 duygud-a daha yeni doğum yapmışsınız gayet normal biara gidersiniz tekrar kontrole Hiç bsey yoktur :)
duygud-a deletedmom338 icimi rahatlattiniz tesekkr ederim ikincide olsa sanki ilkmis gbi insan herseyden korkuyr bde byle normal bi agrida degil bastrnca bi yere degnce falan oluyo insanin aklima hersey geliyor