Kiymetkaplan55 Kizlar acil den geleli 1 2 saat oluyor düşmüştü atesi tekrar cikti kan tahlilleri felan normal fitil attim tekrar cok atssi var yaniyo yaa fitil peşine ates düşürücü versem sıkıntı olur mu ?
Elifhifa Kiymetkaplan55 bilgim yok ama şahsi fikrim verilmez diye düşünüyorum. İnternetten bi araştırın isterseni. Hem fitil hem ateş düşürücü ağır gelebilir diye düşündüm. Çok soguk olmayan ılık bi suyla silin eklem yerlerini. Islak bez koyun. Ilık duş aldırın ince giydirin. Birde ayaklarına sirkeye batırılmış çorap giydiriyodum ben. Geçmiş olsun çok yüksek mi ateşi
Hilalak00 Kiymetkaplan55 fitil sonrası ateş düşürücü verilmez ılık su ayarlayın pamuğu ıslatıp alnına koltuk altlarına koyun bunu bi süre yapın ateşi düşücektir düşmezse duş aldırin Idrar tahlili verdiniz mi buarada
Kiymetkaplan55 Elifhifa ayaklarina sirkeli su giydirilmsz canim dis atesi alir o sadece normal bez var heryerinde suan zaten ama bu ates neden dusmuyor bilmiyorum
Elifhifa Kiymetkaplan55 valla bilemiyorum yazdığım yöntemleri uygulayarak düşürüyordum ben genelde ateşi. Ama fitil peşine ateş düşürücü çok ağır geldi bana yinede siz bilirsiniz. Geçmiş olsun🌸
Hilalak00 Kiymetkaplan55 idrar yolu enfeksiyonda çok ateş yapiyo oyuzden sordum kızım iki kez oldu ikisindede tek belirtisi ateşti
Kiymetkaplan55 Hilalak00 yok canim bagirsak enfeksiyonuymus bugunde hastanedeydik 39.4 derece atesle gittik atss dustu eve geldik 1 2 saat sonra uykudan titreyerek kalkti 2 kere dus aldirdim fitil soguk bez derken dustu atesi uyuttum simdi insallah tekrar cikmaz 😔