Minikuzu Kaç aylık? 50 cmin altındaki yükseklikten sıkıntı Olmaz diyorlar genelde sizin ki biraz yüksekmiş gerçi ama benimde 4 aylık bebeğim 2 gün önce 40 cm yükseklikten düştü araştırdım. Düştüğü anda bilinç kaybı, gözlerde kayma, boş boş bakınma ve agkama süresini çok uzatmadiysa korkmayın diyordu bir doktor şükür oğlumda bu belirtilerin hiç biri olmadı sıkıntı da olmadı ama gel gör ki 2 gündür benimde gözümden o an hiç gitmiyor. Size de çok çok geçmiş olsun rontgende sıkıntı cikmadiysa bir şey olmaz Allahın izniyle siz uyurken yine de kontrol edin ara ara uyandırın