Beranur evet bebek 6 aylık olunca herkes sorup durur emekliyo mu, zamanı gelmiş diye. Ama aslında bebeklerin çoğu bu ayda emeklemez. Bu aydan itibaren artık emekleyebilir de emeklemeyebilir de. Benim kızım mesela 8 aylık ve daha dün emeklemeye başladı. Hem de her gören bu 6 aydan önce emekler, yaşından önce yürür vs derdi. Çok hareketli çünkü kızım 4,5 aylıktan beri döner. Bu sıkıntı olduğu anlamına gelmiyor. Doktor bile muayenesinde asla emekliyor mu diye sormadı 8. ayı doldurmak üzereydik düşünün. Muayene edip motor hareketleri harika diyerek göndermişti bizi. Zaten emekleme gelişim basamağı bile değil, yapmasa da sıkıntı olmaz. Ama işte insan soranlara evet emekliyo diyebilmek için emeklesin istiyor bazen 😞