Miracefem 5 aylığız Cuma günü aşı vurulduk o gün ateşi olmadı ama iki gündür 38.2 neyden kaynakli lütfen yardımcı olur musunuz
kdrcnbln Miracefem Aşı sonradan etki göstermiş olabilir şurup verin isterseniz çok yüksek değil şuan ama takip edin sabah doktorunuz varsa arayıp Bilgi alın gecmıs olsun 🌸
Gamzeli2206 Miracefem aşı ya vuran ebeler ateşi çıkarsa calpol verin diyorlar bize birde üstünü çıkartın daha da artarsa doktora gidin inşllah geçer
Seydameva Miracefem diş ateşi olabilir aşı ateşi olabilir 😊 38.3 e kadar genelde bunlardan oluyor. Eğer yükselirse enfeksiyon kaynaklı olabilir. Geçmiş olsun ❤️
Miracefem Seydameva teşekkür ederim alnindan ölçtüğümde atesi normal ama kol altlari atesli bu beni korkutuyor
Dorukdamla Miracefem sadece alından olculuyormus bacak yada başka yerden olunca yanlış kabul ediliyor doktorumuz söylemişti. Hatta dedim bacakları kolları çok sıcak alnı normal gösteriyor diye ozaman demişti alını dikkate almam gerekiyormus