Mrb doğum yapalı 1 yıl oldu doğumdan sonra 2 kez adet oldum iki ay arayla şimdi 3 aydır olmuyordu sabah kalktığımda kahverengi bir akıntı olmuş bir iki damla adet başlangıcı sandım akşama kadar bir iki damla daha oldu böyle hafif hafif ağrı oldu geçti bayada dikkat ettik hamıle falan mıyım çok korktum yani başa bişey mi ki Bi bilen varmı acaba yardımcı olurmusunuz