Emiri manuel bence hiçbir marka almayın uğraşılcak şey değil. bende elektrikşi çift taraflı var tek taraflı olarak kullandığım halde çok kötü doğru düzgün sağmıyor başlarda iyidi sonradan çekim gücü azaldı sanırım. zaten çoğu kişi memnun değil yorumlarda belli. bu yüzden almamanızı tavsiye ederim bu markanın