ikizannesi10 Mucizemsinsenn bnm ilk ay toplam 300 yatti 2 ay gecti gene 300 yatmis . herkese 600 yada 740 yatiyor anlmdm
Mucizemsinsenn ikizannesi10 canım ben normal doğum parasından bahsetmiyorum aylık belli bir ücret ödüyorlarmis ikizlere öyle bişey duydum
Mucizemsinsenn ikizannesi10 2 ayda bir toplam ne kadar aliyorsun canım ve nereye nasıl başvuru yaptın benimde ihtiyacım var
ikiz_kizlarim18 Kızlar bu her ilde oluyor mu ben istanbulda oturuyorum ama bu konuda bir bilgim yok nereye başvurmak gerekiyor iki buçuk aylık ikiz kızlarım var