Enerjim yavaş yavaş tükeniyor artık 9.ayın sonunda.. doğdu doğalı uykudan yana hiç şansımız yok artık büyüse de rahatlasam diyorum sonra da çabuk büyüyecek bu anlarını kaçırdığım için üzüleceğim diyorum ne desem ne yapsam bilemedim🤯 ne gunduz uykusu ne gece uykusu var ne de düzenli. sadece yazmak istedim belki moral veren olur🙈