Sedaergn Merhabalar, 6 günlük bebeğim var ve sarılık oldu. 2 gğn önce ölçümde 13.2 çıkmıştı bugun tekrar yaptırdık 13.4 çıktı. Bol bol emmesi lazım ama çok uyuyor ve uyandıramıyorum. Tavsiyeleriniz nelerdir yardım lütfen🙏🏻
DefneRana3881 Sedaergn çok iyi bilirim canım ben neler çektim 😞 ellerini ıslatıp yüzüne sür, ayaklarının altıyla oyna, burnunu sık, gıdığına dokun böylece uyanmasını sağla
Sarella Sedaergn bizde 4 günlük olduk sarılığımız var güneşe çıkarmak iyi geliyor birde altını acın uyanması için
Guls Sedaergn baş ve orta parmağınızla topuğuna fiske vurun biraz sertçe 😪 o zaman uyanıyor. Doktor bu şekilde söylemişti.
Elos Sedaergn bu yüzden lohusa depresyonuna girdim. Kaynanam çıldırttı beni. 2 saatte bir “bunun kalkması lazım” deyip hiçbir yardım etmediği için. Bide şu repliği var “ Aaaaa hala kalkmadı mıııı ooo?”
Sedaergn DefneRana3881 evet uyandırmak çok zor sık emzirmek gerekiyor ama uyandırmak çok problem sinirlerim bozuldu artık
Ekomca Canım benim kızımda öyleydi. Her beslenme sonrası 1ölçü mama yapıp verdm hepsini değil ama birazını içiyordu. Bn böyle atlattım sarılığı doktor tavsiyesi ile
Sedaergn Ekomca bana mama değilde bol bol emzir de benim sütüm geldi ama uyanıp emmiyor herşeyi yapıyorum uyanıyor meme verdiğim an çekemeden uyuyor
Incitanesi6835 Elos etrafımdakiler bana saat başı emzir.diyo zaten uyandırmak.1.saat.suruyo psikolojim.bozuldu
nurlugillerden Aynı şekilde meme verecekken uyuyor bende mama takviyesinde buldum çözümü şimdi 17 günlük daha iyiyiz sarılığı atlattık şükür
Incitanesi6835 Sedaergn ay bu postu arasam.nulamam.benimkide 11 günlük aynindurum 12. 78.den şuan 12 45 düştü biz altını açıyoruz ayağının altına.vuruyoruz doktor.oyle.dedi zar.zir.uyandiriyoruz emerken.geri uyuyo öncelikle bol dua sonra şekerli suyu çok söyleyen oldu egerki geçmezse onu yapcam beyaz.isik akşam.kapatmiyoruz oda.iyi oluyomus
Eralpbedel Aynı sorun bizde de var kızlar daha 3 günlükken sarılıktan hastane ye yattık bugun çıkabildik çok şükür 12.4 düşmüş dr ilk gün mama takviyesi yaptı sonra sütlerim gelmeye başlayınca bende sağıp uyanmadığın da biberonla ya da kaşıkla ağzına veriyorum yanı 2 saat te bir emziremesemde diğer ikinci saat uyandırıp emziriyorum inş bu şekilde iyi gelir🙏🏻