Gulfem07 Ben keçiboynuzu özü almıştım, hem kan için hem aroma verir diye. Ama bazı doktorlar pekmez, karadut veya keçiboynuzu özü gibi şeyleri pek önermiyolar ekstra tatlandırıcı olmasın diye. Ama kahvaltılarda aldığım keçiboynuzu özünü kullanacağım yine de.