bsr07- o posta bende yorum yapmıştım bebeğim 2 gün sonra 6 aylık olucak, istemsizce ağlarken yada huysuzlanırlen anne, emm, emme tarzında kelimeler çıkıyor ağzından, ama sizin oğluşunuz gibi sürekli çığlık atıyor boğazları tahriş oluyo🙈 bence her bebek kendine özgüdür, bende günse 15-20 dakika mecburiyetten tv den şarkı açıyorum bence onunla alakalı değil kendinizi asla suçlamayın, siz çok iyi bir annesiniz ki bebeğinizi 7 ay boyunca çok güzel bakıp bu zamana sağ salim getirmişsiniz🌺🥰 Allah evlatlarımızın acılarını göstermesin🙏🏻💞