Momsbabyy canım bence en doğrusu doktoruna sor biz 4. Ayda uyandırmayı bıraktık o zaman iyice öğrenmiş oluyor cünkü acıktığını hemen uyanıyor acıkınca doktorum 4 aylık olana kadar uyandırmamazlık yapma bazı bebekler geç öğrenir acıkıp uyanmazsa kan şekeri düşer demişti bizde garantiye almıştık kendimizi 4 aylık olana kadar uyandırmıştım