Evet arkadaslar iyi aksamlar.. bebisimiz 3 bucuk aylik oldu aktif 2 satte bir emen bir bebekken aniden memeye gelince aglamaya beni itmeye basladi ellerini yaliyor ac biliyorum ama almıyordu kesinlikle o agladi bende agladim sanki dilimden anlayacakmis gibi 😁 sonra çevremdeki kisilerin ayni olaylari yaşadığını hatirladim hemen sordum doktora danistim belli bir dönemde oldugunu kilo kaybi yoksa pek onemli olmadigini soyledi uyku gecisinde vermeye basladim ayagimda sallayarak ana kucaginda sallayarak aldim emzirdim bide yanina uzanarak bazen beyaz gurultuyle simdi ise hala ara ara devam ediyor bu durum ama sakin kaliyorum eskisi gibi ağlayıp zirlamak yerine biraz dalmasini bekliyorum gece daha sık emziriyorum bazen boyle kapatiyoruz arayi sizde bu durumun gececegini düşünün bebeginize yardimci olun nasil ki disimiz agriyor yemek yiyemiyoruz onlarda oyle gazi olabilir disi cikiyor olabilir bir atak olabilir asla vazgecmeyin unutmayin ki tek beslenme araci goguslerimiz elbet bize geri doneceklerdir savaşın biz kazanacağız 😁🙏🥰