Deletedmom348 expigment ile beraber birer saat arayla sürüyorum kullanımdan sonra yüzümü yıkıyorum tahriş oldugunu aşırı hissettiğim zaman yani yüzümde soyulma başladıgında oluşan kızarıklık gitsin diye locoid krem sürüyorum bu krem kortizonlj çok kullanmıyorum haftada bir ben kullandım bitti lekeler kalmadı kullanırken de sonrasında da dikkat ettiğim tek şey +50 güneş kremi benimle yapışık kazara balkona bile çıkmıyorum diyebilirim yüzümde koruyucu olmadan eğer başlayacaksan eylül ü bekle daha kolay olur yazın kavurucu güneşi biter çoğunlukla evde iseniz başlayabilirsiniz ama güneş var ya da yok güneş kremi şart olacak artık hayatınızda he şu da var eğer lekeleriniz çil ise bi şey diyemem sonradan oluşan lekeler için kullandım herkes cildimin bebek gibi oldugunu söylüyo bi ay kullandım bir de eğer tekrarlarsa yine senede bi ay kullanırım