Merhaba, 1 aylık oldu oğlum, spinal sezeryan oldum ağrılarından dolayı 1 hafta emziremedim. Oğlum biberona alıştı asla memeyi almıyor. Sagarak besliyorum. Sariliktan dolayı başlarda fazla fazla besledik şuan 90 CC ile anca doyuyor. İki saatte bir sagmaya çalışıyorum. Yetmediği zaman mama takviyesi yapıyorum 60 CC. Sizce fazla mi veriyorum. Mamayı verdiğinden beri kabızlık yaşıyoruz ve mamadan sonra da genelde kusuyor. Tavsiyeleriniz nelerdir? Destek olur musunuz