GizemLina7 ben tenine değmesi yeterli diye biliyorum. Benim oğlumun da boynunda ve bileğinde duruyor kolyesi ilk taktığım gün boynuna dayandı öyle olunca cevşen de takıyorum ben atletine kilitli iğneyle ikisini tutturuyorum sıkıntı olmuyor. Yada gömlek giydirecegim zaman düğmenin arasında tutturuyorum sizde bişeyle tutturun onu uyanıkken sıkıntı olmuyor da uykuda dayanıyor boğazına Allah korusun