benimki de 2 ay 20 günlük, ilk doğduğunda 10-15 dk emiyordu, şimdilerde ise seninki gibi 5 dk anca. Doktoruma söylediğimde kimi bebek 5 dk da boşaltır memeyi, kimisi 20 dk da demişti. benimki çok hızlı emiyor bazen boğulcak diye arada mola veriyorum 😂