denizcocuk bu postu gördüğüm iyi oldu. Bizimde 14,5 aylık aşırı iştahsızlık var sadece sabah kahvaltısını çok güzel yapıyor onun dışında yoğurdu renginden tanırdı yemek için can atardı ona bile ağzını açmıyor bende balık yağı almayı düşündüm eczaneye gittim durumu anlattığım da eczacı arkadaş balık yağının iştah açmayacağını söyledi ve immun44 önerdi vitamin miş. Daha 10 gün önce götürdüm kan tahlili yaptırdık doktor herhangi birşey kullanmasına gerek yok dediği için de o vitamini almadım. Acaba eczacıyı dinlemesem de balık yağı mı alsam 🧐