Sueda29 Doktrm metsili bırak bi deneyelm dedi denemez olsaydm bebeğim ıkındı ıkındı hep demekki işe yarıomuş
Sueda29 Nurcan35 3 ay 13 günlük gaz sorunu varmş demekki ben anlayamıodm ama metsil çok işe yarıomş megerse
Nurcan35 Sueda29 bizde metsil ishal yapmıştı bıraktım, bizimki kolik olduğu için sap simplex, biogai, relactax hepsini kullandım