momyshark1 5 buçuk aylıkken alttan iki diş geldi canım. O zaman bu kadar eziyetli değildi hatta tadımlara başlamıştım çok güzel yiyordu. Ama şuan asla hiç bişey yemiyor eline veriyorum bilerek biraz olsun mıncıklıyor yerse diye ama mutfağım perişan hale geldi onda bile bir iki lokma anca biz yemek Yerken bile yemek zamanı ona da veriyorum biz yerken yerse diye başlıyor ağlamaya meme istiyor kafayı meme ile bozdu ztn yapış yapışız şuan hiçkimseye gitmiyor sürekli bana yapışık halde. Üstten 4 diş birden geliyor ikisi patladı köpk dişleri üstler de patlamak üzere