Feyzadertlii Bebegimede enfeksiyon var ve flagyl ilacı yarım dozda vermem gerekirken tam dozda verdim içirdim 2 3 tatlı kaşıgıyla korkuyorum yaa sizdede böyle geçiren varmı birşey olmaz demi
Deletedmom276 Feyzadertlii doktorunuzun numarası varsa arayıp sorun hem içiniz rahat eder. Böyle bir tecrübesi olan bile olsa ilaç kullanımı hakkında doktor yada hemşire olmadan yazmamız etik olmaz.