berkusbalii yaa gecikme değilde ben 2 ay 17 gündü doğum yapdım kırkıma kadar kan geldi. Ama şimdi 3 gündürki bana pempe rengde kan deyiyor gündə 2-3 defa biraz. Neden ola bilir?. Bunuda söyleyeyim 15 gündür bazı sorunlarm vardı tedavi yapyorum ilac birda vaginaya şam kullanıyorum ondan ola bilirmi? Görümcem belkide hamile kalmışsın açılmışsın diyor🤷