EfeD30 3 aylık bebeğime doğduğundan beri mama kullaniyoruz. Hepsini denedik sadece hipp combiotik kabız yapmiyo diger tüm mamalar kabız yapiyo. 1 ay aptamil kabız yapmamisti oda kabiz yapti bebelac gold aldm en son oda kabiz yapti 4 gundur kakasini yapamadi bebegim, bugun hipp combiotik aldik tekrar onu icince hemen yapti ama sorun şu ki 120cc icen bebeģim hippte 60cc zor iciyo. Şeker olmayan tek mama hipp o sebepten pek sevmedi heralde ama kabız olmamasi icinde tek bu mamayi verebiliyorum velhasil sorun şu ki 4 ölcek mama hazirlarken 2 ölcek hipp 2 olcek babalac gold koysam sorun olur mu. Sekeri dengeler belki icer diye dusundum ama zararli olabilir mi
ikos58 EfeD30 yapabılırsın ben golden goat kullanırken kaka yapamadı zamanlarda aptamıl conformıl ıle karıstırarak verıyordum hıc sorun olmadı.
EfeD30 ikos58 biri keçi sütü biri inek sütü diye tereddütte kalmistim ama sizde keci sutu inek sütü karistirmissiniz demek ki olabiliyor peki bunu doktora falan sordunuz mu? Yarın gündüz bi deneyip gözlemleyeyim o zaman cok tesekkur ederim 💙
ikos58 EfeD30 evet doktorum demıstı zaten yıne de danıs ıstersen ama canım bızde bır sıkıntı olmamıstı ❤️