Kızlar merhaba 2 ay 21 günlük kızım var sadece anne sütü alıyor.son 10 gündür memeye yatırdığımda( her seferinde değil bazen) çığlığı basıyor ağlama krizine giriyor zor sakinleşiyor memeyi almayı bile denemiyor farklı pozisyonlar denedim yine aynı sakinleştirdikten sonra emiyor ve bunu uykusu geldiği zamanlarda yapıyor. başına gelen var mı? Veya sorun ne olabilir 1 hafta sonra Dr kontrolümüz var ona danışıcam ama başına gelen var mı? Veya tavsiye