Ada54 Merhaba annişler kızım bir hafta sonra 6 aylık olacak ilk kelimeleri mama meme emem baba ıga anne peki ya sizinkiler?
tosuncukannesi Ada54 7 ay 15 günlük oğlum var Anne Baba Dede Mama Habbe, Hakkı (bunların kim olduğuyla ilgili bir fikrim yok nerden ogrendiyse devamlı sayıklıyor 😂😂) Hadi Ati Ama en favorimiz baba 🙈
asyasare Ada54 masallah ona 🥰 benim kiz 6 ay 10 gunluk henuz belirli bir kelime cikmadi agzindan cok ugrasiyorum ama yok😂 surekli ayyy ayy diyor ve bu siralar ciglik cigliga bagirmayi ogrendi. bakalim ilk kelimesini bende heycnla bekliyorum
Ceydakoruc Ada54 ayy benim kızımda 5 ay 27 günlük 🙈 Annneeeee Emmmm emmm Meme Eemmmeeee Mama Aşırıııı çığlık atıyo deli gibi keşke ses kaydı atabilsem ama çok tatlı oluyo bide boğazları tahriş olmasa🥴 Ayy bide öpücük yapıyo minicik ağzıyla🤩
Yaren2901 Oyy maşallah bizde 10 gün sonra 6 aylıgız 7 24 ayy diye geziyoruz evde 😀 bide sadece ‘ba’ demeyi ve sesli harfleri çıkarmayı öğrendi sizin bebişiniz erken konuşacak galiba 😍
Ada54 Yaren2901 evet erken başladık ama söylediklerini ne olduğunu biz keşfetmeye çalışıyoruz 😀mama meme emem deyince kafam karışıyor 😀
AryaBorte1 tosuncukannesi benim kızım da 2 aylıktan beri hakkı diye ses çıkarıyor ama benim eşimin ismi 😂 ağızı oynatmadan çıkarabildikleri bir ses olsa gerek 😄
Duygusm tosuncukannesi Siz beni güldürdünüz Allah da sizi güldürsün 😄😄 Habbe ve Hakkı’ya çok güldüm 😄😄
Ceydakoruc asyasare ahaha ayy benim kızda aynı kızlae cazgır oluyo heralde🙈 deli gibi çığlıklar atıyo boğazları tahriş oluyo öksürüyo sonra ama asla vazgeçmiyo🙈🥰
Sevgilimmm Ceydakoruc oyyy maşallah binlerce. Biz 5 ay 6 gunluguz. O kadar erken konuşuyor mu bebekler ya bilmiyordum ben 😭🙈🙈🙈 yani bizim de bu aralar konuşma ihtimalimiz mi var çok heyecanlandım şimdi 😂 dogdugundan beri eşimle ikimiz aralıksız yanindayiz. Bu kadar ilgiye erken konusur inşallah. 😂😂😂 Ada54
Gulsum71_ Ceydakoruc merhaba size bırsey sorabilirmiyim sizinde bebeginiz 4 aylikken emmek istemedigi oldumu yada olupsonrasinda geri emmeye başladimi kizm 4 aý 17 günlükmemeyi reddediyor sizin yazinizi görünce 5 aylik demissinz o yüzden sordum bilgi verebilirmisinz
Zumrut Benim bebisim de 6ay 5 gunluk Anne Baba(iki kez dedi) Evve Aaaa Eeee Abi Abba ve bunun gibi kelime ve sesler cikariyor, kendi kendine anlamadigim sekilde konustugu da cok oluyor Kahkaha atmaya bayiliyor☺️
Ceydakoruc Ada54 dudaklarını uzatarak değil de içeri çekerek yapıyo 🙈 bende hep öpücük yapardım çok gülerdi şimdi ben yapınca o da yapıyo🥰
Esrasya Sevgilimmm yani bu kelimeleri bilinçli söylediğini sanmam arada annelerin benzettikleri kelimeler sanırım 6 aylık bebek bu kadar kelime mümkün değil öğrenip tekrarlayamaz. Arada çıkardıkları sesleri heralde bu kelimelere benzettiler
Ceydakoruc Sevgilimmm aslında konuşma değil de ağlarken yada huysuzlanıcağı zaman genelde bunlar çıkıyo 🙈 bizde doğduğundan beri eşimle birlikte tepesindeyiz inşallah erken konuşurlar 🥰
Tugba10-5 Esrasya benimki 7 buçuk aylık daha ağzından çığlık hariç hiçbişi çıkmadı valla :))) sadece kuru çığlık 😀😀😀 ne güzel konuşuyorlar daha emekleme bile yok anca lap g.t dönüyor duruyor 😀
Kiraz Esrasya hayır benim kızım 6 aylık sürekli anne diyor biberonunu görünce memmm diye diye ağlıyor
Ssd Esrasya benim kız 13 aylık, sadece 3 kere anne dediğini duydum, o da bana söverken arada mırıldadı galiba, ya da şans eseri oldu bilmiyorum. Eyh diye bağırıyor bana seslenirken. Eyh ne eyh 😂
MuhammedAmine Esrasya Zaten buna babıldama dönemi diyor ya doktorlar . Mesela benim oğlum 3 aylıkken anne meme mama diyordu . Bilinçten bir haberken 🤪
Tugba10-5 Esrasya yeter Allah bereket versin :)) herkesin bebeği konuşuyor bizimki çığlık şimdi sopayı hak etti :)) olsun evde konuşan bir adet muhabbet kuşum var