Hanımlar kızım 28 aylık 26 aylık gibi emmeyi bıraktı sonrasında sürekli birşeyler yemek istemeye başladı şükür paketli gıda vs alıstırmadım ama ceviz badem üzüm vs.. sürekli agzının dolu olmasını istiyor 🙄🙊 uyurken bile birseyler yiyerek uyumak istiyor emzirme sonrası sizlerde de böyle oldumu acaba😒🤷