Anneler herkese merhaba iki günlük bebeğim var .Sezaryan doğum yaptım .Sütüm az az gelmeye başladı çok şükür 🙏ancak ilk gün bebeğe mama vermiştim biberonla ,şimdi ise uykudan uyanınca ağlayınca emziiriyorum memeyi kendi bırakana kadar emiyor .Fakat bıraktıktan sonra yine ağlıyor midesinden gürültü gelince doymadığını düşünüp biberonla mama veriyorum biraz içiyor sonra taşırıyor ağzındanSütüm yetiyor mudur sizce ? Sağınca tek memeden 5cc felan ancak geliyor bu arada .yardımcı olabilecek birileri var mı 🙏🙏