Oğlum 1 yaşında,2 ay önce kusma ateş için Hast.gittiğimizde idrar yolları enfeksiyonu dendi. Antibiyotik vs derken geçmeyince ultrasonda taş çıktı. Çocuk nefrolojisine gittik.susus kalmış diyor. 1,5litre su ve 1 bardak limonlu su içireceksin diyor. Çok uğraşıyorum içirebilirimek için ama içmiyor😕 bardak ve biberon çeşitleri,kaşık, meyveli sular vs içmiyor. 100-200ml anca.emiyor da ama bu kadarı yetmiyor😟 korkuyorum düşüremicek cerrahi müdahaleye gideceğiz diye. Allahım başka dert ciddi hastalık vermesin ama çözümü su içmek ve içiremiyorum dert ediyorum😕 iştah yok çok üzülüyorum. Ama emmesi iyi sadece çok sütüm yok yetersiz. Kafayı yicem önerisi olan başına gelen? 2 ay sonra detaylı ultrason çekilecek.