Nesooo Doktor krem vermedi gerek yok dedi.Hiçbir şey sürmedim.Kuru tuttum,bi ara 15 günlükken filan kızardı nemlendi 1 parmak kadar kısmı. Emzirirken çok terliyordum bir de lohusa ateşi vardı tabi, bebeğim uyurken filan hep uzandım açtım havalandırdım. Terlerken de müslin mendil koydum göbek katı denk gelen yere.1 haftada geçti. Şimdi 2 aylığız hiç sorun yok.