Fatma-sare Merhaba 2:30 aylık kızım var burnu tıkalı oluyor açmak için fizyolojik serum kullanıyorum şırınga ile yapıyorum ama bebeğim kafasını sağa sola çevirdiği için çok zorlanıyorum daha pratik bir çözümü önerisi olan var mı acaba
Deletedmom276 Fatma-sare YouTube da videolar var araştırıp izleyebilirsiniz. serum fizyolojiği sıktıktan sonra aspire ediyor musunuz peki?
Kadervural Fatma-sare ben de oyle yapiyordum bebegim burnundan resmen kusuyordu ama sonra biz nasil lavaboda fis fis yapıyorsak bir tanidigim da bebegine oyle yapiyordu mesela dus aldirirken ya da lavaboda ilik suda cok sıkmadan burnunu hafif hafif yapin kendisi fia fis yapiyo yumusuyor baya cikiyo sonrasında hapsuruyor firliyo😁😁 ya da yumusayinca baktiniz baya geldi aspratirle cekin