Merhaba hanımlar Kızım 4.5 aylık ve ben 3 aylık hamile olduğumu öğrendim.
Aranızda böyle durumda olan mutlaka vardır.
Ben ilkini sezeryan olmuştum.
Doğumunuz nasıl geçti? Karnınız büyüyünce dikişleriniz acıdımı? Çocuk bakma kısmını sormuyorum. Bana sadece doğum ve doğum süreci merak ediyorum. Tecrübeli anneler yorumlarınızı bekliyorum