MaviNil ya cok tesekkur ederim. Hastanelerdeki durumlar duzelince gitmek isterim kendisine. Dedigim doktor birde memorial doktoru iste hersey isim degilmis onu anladim 🙁 birde gobeginin yaninda cok hafif dikkatli bakinca gorulen nohut buyuklugunde bi sislik oldu onada gobek fitigi dedi doktor. Ondada baya endise ettim aglatmamaya ozen gosteriyorum. Aşırı gazda basimizin belasi damlalar bazen kar etmiyo tavsiyeniz varmi acaba