Yeniann3 Emzirdikten sonra göğsüm bildiğin kopuyor. Göğsümün ortası bile sanırsın darbe almış 😒 çok canım yanıyor. Neden oluyor biliyomusunuz
gozde__ Yeniann3 tam kavramıyor olabilir bebek canım doğru emzirme pozisyonu diye bak internetten tüm kahverengi yeri almalı ağzına bir de ben karbonatlı suyla yıkayıp gümüş kapak taktım birkaç ay dene istersen
Mom93 Benim sirtimdannn göğsüme ağrı vuruyordu geberiyordum böyle mi ağrı yoktuu gerçekten süt indiği içinmiş süt damarlari genişliyor o geçiyor sonra üç aylık oldu oğlum şuan öyle bir ağrı yok şükürler olsun ama sütüm var
Ozlemcyln Mom93 ah ah 17 günlük bebeğim var resmen sırtımdan birisi bişey koparıyor emzirirkende emzirmeyi bıraktıktan sonrda aynı şey oluyor ne zamana kadar böyle olucak acaba
Yeniann3 Mom93 benim göğüs bölgemde. Bazen ucuna doğru uyuşukluk oluyor 😒 ama felaket bi ağrı. Birini emzirirken diğerini ovuyorum 😔