Kızlar çok şükür bebeğim memeyi tekrar emmeye başladı iki üst damagi çok fena şişmiş ama emiyo şükür artık sık sık emzirmeye çalışıyorum ama ben süt olsun diye çok çaba sarfetmiyorum emziriyorum ve bol su içiyorum sadece günde iki bez degistiriyorum bayadir bu normal mi? Aşırı terliyor ve salyasi akıyor sizce aldığı tüm sıvıyı böyle atıyor olabilir mi resmen su gibi oluyor bir de emzirme danışmanları süt sarhoşu olan bebeklerin doydugunu söylüyorlar ne kadar doğru? Not: Süt sarhoşu demek bebekler memeyi emdikten sonra sarhoş gibi oluyorlar gözleri falan kayiyo bildiğiniz mutlaka oluyordur çoğu bebekte.